My Love

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 29, 2010

My New Life

Alhamdulillah.
finally aku akan jd Mahasiswi!!!(best kan best kan??)
wlaupon bukan kat Universiti yg glamor2 beb..
aku tetap bersyukur..
(bg sesape yg tau sejarah idop aku..mesti korang tau nape aku epy sangat nie~~)
dengan result SPM dulu yg menghampekan..:((((
now,after a year kat Matrikulasi Negeri Sembilan..
im finally akan menjejakkn kaki kat IPTA!!!(yeay~~)
4 my first DGREE...aku dpt U yg jauh la...
agak sedey gak..coz jelez kat dak2 yg dpt area2 selangor 2..
(syok la mereka dpt shopping jer)
ehm,,tapi....(teringat kat pesanan IBU)
IBU: ingat ye leen..study btol2..jgn maen2..ko da dgree nie.. AKU: ye ibu...(hikhik)
so,jauh pon jauh la..ape ade hal??(yeke??hikhik)







yup saye da terime..
so,akan daftar kat UMT...4 JULAI nanti~~
(hik2 xsabar da nie)
TAPi...saye akan berjauhan ngan MY BUCUK..
ehm..
dia dpt UMP la pulak...:(((
tapi..kami tetap dekat dihati..(uweks~~)
so here i come UMT...(bkn UTM tau)




No comments:

Post a Comment